עמוד הבית


חיפוש
האזור האישי שלי - כניסה לגולשים ולמומחים דוא"ל:   סיסמה:   גולש חדש
מומחה חדש
  זכור אותי   

dictionary

הסכם בין הגולשים ו - KOL
הסבר כיצד שואלים שאלה וכיצד מתייעצים אונליין עם מומחה
   



הסברים:  א. כיצד שואלים שאלה   ב. כיצד מתייעצים אונליין בוידאו צ'אט


גולשים יקרים שלום רב,

תודה על הגלישה וההתעניינות באתר שלנו,  פורטל המומחים והיועצים.  האתר משמש זירת מידע. מצד אחד אנשים המעוניינים לשאול שאלה / לבקש מידע או להתייעץ, ומהצד השני מומחים / יועצים המספקים את המידע והתשובה המבוקשת.

א.  הסבר כיצד לשלוח שאלה ולקבל תשובה במייל:

להלן, בקצרה, השלבים שבתהליך שאילת שאלה:

1.      לחצו על הבאנר - קישור "שלחו שאלה למומחים שלנו"

2.      בחרו נושא בו אתם מעוניינים לשאול שאלה

3.      הזינו את שם המשתמש והסיסמא שלכם. משתמשים חדשים – הרשמו לאתר

4.      רשמו את השאלה שלכם ולחצו על כפתור "שלחו שאלה"

5.      היה ואין יתרה מספקת בחשבון שלכם, תופנו לביצוע תשלום עם כרטיס אשראי

6.      לאחר התשלום תוחזרו לעמוד השאלה. שוב לחצו על כפתור "שלחו שאלה"

7.      ברכות, השאלה נשלחה למומחים הרלוונטים

 

כיצד שואלים שאלה ? – הסבר בהרחבה

  • כיצד משלמים עבור תשובה / מידע ?

    התשלום מבוצע עם כרטיס אשראי, מייד לאחר שרשמתם את השאלה שלכם.
    על מנת לקבל תשובות לשאלות ו / או שרותי מידע, עליכם לרכוש כרטיס מנוי לאתר.
    זהו כרטיס וירטואלי המשולם מראש (Pre Paid). היתרה שלכם בחשבון המנוי צרכה להיות שווה או גדולה מהסכום שעליכם לשלם עבור התשובה / מידע. היה וזו פעם ראשונה שהנכם שואלים שאלה, או שהיתרה בכרטיס המנוי הנוכחי שלכם אינה מספיקה, אתם תופנו, לאחר שרשמתם את השאלה, לעמוד מאובטח, בו תתבקשו לבצע רכישה עם כרטיס האשראי שלכם. אנו מקפידים על מנגנוני אבטחה מחמירים ופועלים באישור ועל פי התקן של כל חברות כרטיסי האשראי.

  • כיצד מקבלים תשובה ?

מרבית השאלות נענות, במשך זמן קצר ככל שניתן, אך בהחלט יתכן מצב שהתשובה תתקבל גם אחרי זמן רב יותר, או שלא תתקבל תשובה כלל. (מומחה לא זמין, אין נגישות למידע וכד'). אין צורך לחפש את התשובה באתר, כאשר תתקבל תשובה, תקבלו על כך הודעה למייל שלכם, ודרך המייל תופנו לעמוד עם התשובה. חלק מהשאלות והתשובות מועלות לאתר, באופן אנונימי, ללא ציון השם שלכם. היה ובתוך חמישה ימים לא תתקבל תשובה, השאלה שלכם תועבר ל "אזור ציבורי", מקום בו גולשים מוזמנים לענות על שאלות שלא נענו על ידי המומחים. תשובות גולשים ניתנות ללא תשלום. גם במקרה שגולש ענה לכם, תקבלו הודעה במייל.

  • כיצד מקבלים זיכוי ?

היה ולא קיבלתם תשובה לשאלתכם, סכום הכסף שבחשבון המנוי שלכם ישמש אתכם לשאלותיכם הבאות. במידה ותרצו לקבל החזר כספי מלא עבור כרטיס המנוי שרכשתם (ולא לשמור את היתרה לשאלות נוספות), שלחו מייל לכתובתkol@kol.co.il     עם הפרטים הבאים:

-    מספר השאלה

-          מספר כרטיס האשראי ללא ארבע ספרות אחרונות

-          שם בעל הכרטיס

הזיכוי יבוצע מיידית !

אנו מתחייבים לשביעות רצונכם המלאה. היה ומסיבה כלשהי, אינכם מרוצים מהשרות שלנו, או מהתשובה שקיבלתם, כספכם יוחזר לכם במלואו.

  • כיצד ממלאים את טופס השאלה ?

בעת מילוי טופס השאלה, יש לציין איזה סכום אתם מציעים למומחה, תמורת התשובה לשאלה זו. הסכום המינימלי שניתן להציע תמורת תשובה, משתנה מנושא לנושא. לחיצה עם העכבר על הנושא המבוקש, מציגה את הסכום שיש לשלם עבור נושא ספציפי זה. כיום הסכום המינימלי לתשלום, בחלק מהנושאים הוא 20 ₪. כאמור בנושאים אחרים הסכום שיש לשלם עבור תשובה יהיה גבוה יותר. הצעת סכום גבוה יותר תסייע בקבלת תשובה "מושקעת" יותר (מומחה בכיר, רמת פרוט, בדיקות במאגרי מידע, זמן תגובה וכד').

בנוסף, תתבקשו לבחור את רמת התשובה מבין 5 אפשרויות:

1. בה"ס יסודי  2. בה"ס תיכון  3. אוניברסיטה  4. חברה / עסק  5. כללי – אוכלוסיה בוגרת

בחירת רמת תשובה נועדה רק על מנת לוודא שהתשובה / מידע יתאימו עבורכם.

  • למה לשמור את המייל שקבלתי לאחר ששלחתי שאלה ?

מייד לאחר שליחת השאלה, תקבלו מייל תודה. במייל זה יהיה רשום מספר השאלה, כמו כן דרך מייל זה תוכלו להיכנס שוב, לצפות בשאלה ששאלתם ולבצע שינוי בנוסח השאלה, או בסכום שאתם מציעים. רצוי מאוד לשמור מייל זה, עד לקבלת התשובה. לאחר קבלת תשובה כבר לא ניתן לבצע שינויים ועדכונים. לא מתקבלות הודעות לגבי שאלות שלא נענו. היה ועברו 5 ימים וטרם נענתם, נראה, שלצערנו, כבר לא תתקבל תשובה לשאלה זו. חשוב לשמור את מספר השאלה לצורכי ברורים, קבלת זיכוי וכד'.

  • כיצד מומחה יכול לפנות אליי ולבקש הבהרות לגבי השאלה ששאלתי ?

במידה ומומחה צריך הבהרות ומידע נוסף לגבי שאלתכם, הוא ישלח לכם הודעה. אתם תקבלו הודעה בדואר האלקטרוני, "התקבלה הערה לשאלה שהגשתם ל KOL", דרך מייל זה תוכלו לקרוא את הערות / תגובות המומחה וגם להחזיר תשובה. רצוי מאוד ששאלתכם תהיה ממוקדת ותכיל את כל הנתונים הנדרשים.

  • האם ניתן לתת ציון לתשובת המומחה ?

בסוף התשובה שקבלתם, תתבקשו לדרג את תשובת המומחה. הדרוג מבוצע על ידי מתן ציון לתשובה. הציון הוא מ 1 (הנמוך ביותר) עד 10 (הגבוה ביותר). אין חובה לעשות זאת, אך מתן הציון מסייע לנו לשפר את רמת השרות ולהשאיר את המומחים הטובים ביותר.

  • האם גם אני יכול לענות על שאלות הגולשים

שאלות שלא נענו על ידי המומחים בתוך חמישה ימים, מועברות ל "אזור ציבורי". גולשים יכולים להכנס דרך האתר לקישור "גולשים עונים" ולשלוח תשובה לגולש. התשובה נשלחת לגולש ללא תשלום, השם שלכם יהיה רשום מתחת לתשובה. בנוסף, גולשים מוזמנים להוסיף תגובות לתשובות שמפורסמות באתר.

 

 

 ב.  הסבר כיצד לבצע יעוץ חי אונליין, בוידאו צ'אט, עם מומחה:

 

להלן, בקצרה, השלבים שבתהליך יעוץ חי עם מומחה:

1.      היעוץ מתבצע בעזרת תוכנת ooVoo, זו תוכנה הדומה לסקייפ, אך מתקדמת יותר. אנא לחצו כאן להורדת התוכנה

2.      לחצו על הבאנר - קישור "יעוץ עם מומחה בוידאו צ'אט"

3.      בעמוד שיפתח - בתפריט שבצד ימין לחצו על תחום היעוץ הרצוי לכם

4.      בחרו יועץ מומחה זמין שנמצא אונליין

5.      רכשו כרטיס מנוי לאתר

6.      בסיום היעוץ דרגו את המומחה

 

תודה רבה

המשך יום נעים, מאושר ומוצלח

שלכם

צוות האתר


חזרה
 
עמוד הבית מי אנחנו שאלו שאלה מאגר התשובות אתרים משלימים מאמרים נבחרים קישורים שימושים ספרים ברשת השותפים שלנו כתבו עלינו כניסה למומחי KOL
רישום מומחים חדשים מומחים נבחרים גולשים עונים רכישת מנוי היתרה שלך הוסיפו למועדפים הפכו לדף בית יציאה דרושים צרו קשר פרסמו אצלנו
כל הזכויות שמורות 2009-1999 (Knowledge On Line) K.O.L בע"מ ©